Forum Forum ACLomza Strona Główna Forum ACLomza

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TheWoo Lanos 1.6 16V Sedan
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ACLomza Strona Główna -> Nasze Auta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czacha



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 22;59, 28 Mar 2008    Temat postu:

gocek napisał:
no sory ale ta marka nigdy chyba nie zachwycala ;> chyba ze... Smile


nie no w pewnym sensie masz rację... prestiż marki kiepski Embarassed
ale samochody bardzo solidne moim zdaniem Smile
batarki pewnie potwierdzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maruda



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża--POLSKA

PostWysłany: Sob 10;21, 29 Mar 2008    Temat postu:

Daewoo jest jak stary opel ale z poprawionymi blachami.
To wszystko. Stary opel mechnicznie nie jest zly, nie mozna zlego slowa powiedziec na silniki czy zawieszenie, ale prowadzenie, ukl. kierowniczy, hamulcowy, pozostawia wiele do zyczenia w sensie zachowania na drodze.

Sa to poprawne samochody z wytrzymala dosc mechnika i dobrymi blachami to wszystko.


Ostatnio zmieniony przez maruda dnia Sob 10;22, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czacha



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 10;39, 29 Mar 2008    Temat postu:

no właśnie sama konstrukcja zawieszenia jest prosta i wytrzymała oraz zapewne tania w produckji i późniejszym serwisie...
inna kwestia to zestrojenie tego zawieszenia... Lanos w serii jest stanowczo za miękki i jazda z dużymi prędkościami nie jest bezpieczna ze względu na bardzo dużą podsterowność oraz "bujanie" autem...
pewnie jest tak dlatego, że to tanie rodzinne auto, a nie wyczynowy bolid Smile

hamulce także nie są mocną stroną... ostatnio jeździłem Hondą Makmarca i tam hamulce działają o niebo lepiej niż u mnie...

co do układu kierowniczego, to nie wiem ocb... luzów żadnych nie mam i reakcja na najdrobniejszy ruch kierownicą jest natychmiastowa...

a co do zawiasu i hamulców to właśnie po to jest tuning, żeby to wszystko poprawić Smile
powoli do przodu, małymi krokami Smile
u mnie po zmianie samych amortyzatorów auto stało się zdecydowanie bardziej neutralne niż kiedyś i obecnie szybciej da się zaobserwować pokładanie opon niż wyjeżdżanie przodu Smile

w przyszłości:
do zawiasu dojdą jeszcze sprężyny progresywne -25 mm, tylna belka z Astry GSI ze stabilizatorem oraz tarczami i może jeszcze tulejki Powerflex w najbardziej newralgicznych punktach (tam, gdzie seria pada najszybciej)

tarcze (do tego klocki i pompa) będą w rozmiarze 280-288 mm z Fiata Coupe Turbo albo inne, zacisk z Calibry/Vectry Turbo z większym tłoczkiem, ewentualnie jakieś dobre tarcze i klocki w rozmiarze 256mm i zacisk z większym tłoczkiem z Nubiry 2.0 albo jakiegoś Opla...
na tyle tarcze gładkie z Astry GSI...

myślę, że z takim zawieszeniem i hamulcami auto nie będzie miało słabych punktów poza ch...owymi plastikami we wnętrzu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maruda



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża--POLSKA

PostWysłany: Sob 10;44, 29 Mar 2008    Temat postu:

Jesli to wszystko poprawisz, to napewno roznica w prowadzeniu bedzie duzo lepsza. Ale konstrukcja zawieszenia jest taka ze jej nie zmienisz (chyba ze jestes super specem od zawiechy).

Utwardzisz samochod, obnizysz, sportowe amorki dasz--OK ale konstrukcja dalej pozosja TA SAMA

I wiem co pisze bo moja vectra sie duzo lepiej prowadzi od serii ale i duzo gorzej od BMW...


Tak samo chodzi o uklad kierowniczy, co w nim zmienisz-NIC... chyba ze bedziesz kombinowal z maglownica jakas inna aby byl bardziej precyzyjny, a wlasnie dla mnie najwieksa bolaczka jest ukl. kierowniczy i hamulcowy w oplu.


Ostatnio zmieniony przez maruda dnia Sob 10;49, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czacha



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 10;51, 29 Mar 2008    Temat postu:

maruda, ale przecież BMW to samochód RWD w klasycznym layoucie FR... będzie się zawsze lepiej prowadził niż sedan FWD z tylną belką...

co nie zmienia faktu, że w WSMP i RSMP startuje wiele Astr GSI i zajmują czołowe miejsca Smile

a z tym układem kierowniczym nadal nie wiem ocb... jeździłem wieloma samochodami i naprawdę nie czuję, żeby w moim przypadku reakcja na ruchy kierownicą była nieprawidłowa...


Ostatnio zmieniony przez czacha dnia Sob 10;52, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maruda



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża--POLSKA

PostWysłany: Sob 10;53, 29 Mar 2008    Temat postu:

Czacha chodzi o samo zachowanie na drodze, na koleinach np, niekoniezcnie na zakretach bo akurat vectra fajnie jezdzi w zakretach.

Pisz po ludzku z tymi skrotami..Nic nie kumam .. Smile Smile


Czacha spoko, ja tam nie mam nic do opla jak i do daewoo, tak jak pisalem sa to dobre samochody za bardzo dobre pieniadze.

A to ze nie czujesz roznicy, heee, moze nie jezdziles samochodami co sie dobrze prowadza.

Ja napisze tak, jak wsiadam do bemki to mam radosc z jazdy, naprawde tak jest nie to zebym myslal ze bmw jest super i wogole cool, 21 lat samochod a prowadzenie dla mnie bez porowniania do kazdego opla jakim jezdizlem.

Dam ci sie przejechac bmk i zrozumiesz.


Dobra koniec OT... Twisted Evil

Bo sie smietnik robimy...


Ostatnio zmieniony przez maruda dnia Sob 10;58, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batarki



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sob 10;58, 29 Mar 2008    Temat postu:

WSMP Wyścigowych Samochodowym Mistrzostw Polski
RSMP Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czacha



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 23;18, 04 Kwi 2008    Temat postu:

moim zdaniem zachowanie na drodze, koleinach to zależy głównie od rozstawu kół i szerokości opon...

a layout FR to znaczy, że masz silnik z przodu, a napęd na tył i dużo lepszy rozkład mas... poza tym było kiedyś takie przysłowie:
"nadsterowność to jest wtedy jak pasażer sra w majty, a podsterowność jest wtedy jak kierowca sra w majty" Smile

------------------------------------------
04.04.2008

nowe klocki + nowy płyn DOT4 wjechały na pokład:


Thx Turbo


Ostatnio zmieniony przez czacha dnia Pią 23;18, 04 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Gość





PostWysłany: Śro 18;48, 07 Maj 2008    Temat postu:









Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mileś
Gość





PostWysłany: Śro 18;52, 07 Maj 2008    Temat postu:

po huju elegancko :D wygląda jak po polerce :P
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czacha



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19;01, 07 Maj 2008    Temat postu:

@Piotrek fajne foty wyszły... wrzuć może jeszcze tę jedną z Sienkiewicza jak zaparkowałem prawie na chodniku hehe

@Mileś: polerka była hehe... ale taka trochę na odwal i bez pasty lekkościernej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KoDi



Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 19;06, 07 Maj 2008    Temat postu:

No fajnie ten Lanosik wygląda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Porez



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 947
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 22;52, 07 Maj 2008    Temat postu:

eeee.... ziom.... felgi tu widze ładne Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ACLomza Strona Główna -> Nasze Auta Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strona 7 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin