Forum Forum ACLomza Strona Główna Forum ACLomza

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

czarne bmw-iu
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ACLomza Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chrostek



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża Custom

PostWysłany: Pią 07;09, 27 Lip 2007    Temat postu:

a ja mam takie pytanie, jak gasisz samochód to wypalasz gaz z układu zasilania? może poprostu zapalajać samochód miesza Ci sie na początku gaz który został nie wypalony przed zgaszeniem silnika z paliwem i dlatego jest mulasty i tworzy sie dziwna mieszanka, która pod ciśnieniem gdzieś wybucha, w Twoim przypadku w filtrze powietrza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adam_e30



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piątnica

PostWysłany: Pią 07;21, 27 Lip 2007    Temat postu:

heha. to spoko >wim ze gaz to nie ciekawy wynalazek szczegulnie w bmw ale co zrobić trzeba jakoś jeździć po tej polsce, bo na benzynie to się nie da hihi. pozdro...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danboz



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 13;30, 27 Lip 2007    Temat postu:

mi tez ostatnio strzela raz nawet przepływke rozwaliło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 15;33, 27 Lip 2007    Temat postu:

Kamil napisał:

Moje CC paliło na LPG do -16 stopni aż zamarzł płyn chlodniczy (według etykiety do -35 ale o tym był oddzielny temat)... po zmianie płynu na dobry dalej odpalałem na LPG, zrobiłem 22 tyś km w ciągu roku i jak majstry chcieli mi parownik rozbierać bo coś było nie tak na początku to po konsultacji z poprzednim właścicielem była operacja ZAWOREK i dalej śmigał az miło...


Jak to możliwe żeby zamarzł? Jeśli pisze -35 to musi mieć tyle (około), jeśli nie dolewałeś wody to "zamarzł" Ci pewnie tylko parownik (szron), a to co innego niż woda (jeśli zdejmiesz wtedy przewód z parownika to będziesz miał lody Laughing )- miałem to samo w starym samochodzie. Też zmieniłem płyn na koncentrat i niby było troche lepiej, ale to była wina membram. A membramy to nie jestem pewien ale powinno się zmieniać co 20tyś (chyba) Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil



Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 19;03, 27 Lip 2007    Temat postu:

Grzesiek napisał:
Kamil napisał:

Moje CC paliło na LPG do -16 stopni aż zamarzł płyn chlodniczy (według etykiety do -35 ale o tym był oddzielny temat)... po zmianie płynu na dobry dalej odpalałem na LPG, zrobiłem 22 tyś km w ciągu roku i jak majstry chcieli mi parownik rozbierać bo coś było nie tak na początku to po konsultacji z poprzednim właścicielem była operacja ZAWOREK i dalej śmigał az miło...


Jak to możliwe żeby zamarzł? Jeśli pisze -35 to musi mieć tyle (około), jeśli nie dolewałeś wody to "zamarzł" Ci pewnie tylko parownik (szron), a to co innego niż woda (jeśli zdejmiesz wtedy przewód z parownika to będziesz miał lody Laughing )- miałem to samo w starym samochodzie. Też zmieniłem płyn na koncentrat i niby było troche lepiej, ale to była wina membram. A membramy to nie jestem pewien ale powinno się zmieniać co 20tyś (chyba) Smile.


Jak piszę, że zamarzł to tak było. Nie chodzi o parownik tylko o płyn - z jakiejś wadliwej serii musiał być. Sprawdzany warsztatowym narzędziem do tego służącym i we własnym zakresie doświadczalnie - bańka z resztą płynu (kupiłem 5 litrów i trochę zostało) wystawiona na mróz na balkon - przez noc sopel się zrobił :/

Koniec OT
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 20;14, 27 Lip 2007    Temat postu:

To lipa dobrze że blok nie pękł, ale na przyszłość jak by pekł to wal do ratusza do rzecznika ochrony praw konsumenta i on Ci kase pomoże odzyskać za naprawę. Zresztą każdy problem za darmo pomoże rozwiązać np. zbyt długa naprawa telefonu .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czacha



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 20;20, 27 Lip 2007    Temat postu:

Grzesiek napisał:
To lipa dobrze że blok nie pękł, ale na przyszłość jak by pekł to wal do ratusza do rzecznika ochrony praw konsumenta i on Ci kase pomoże odzyskać za naprawę. Zresztą każdy problem za darmo pomoże rozwiązać np. zbyt długa naprawa telefonu .


potwierdzam... mi kiedyś pomógł dostać zwrot kasy za buty Reeboka, które się rozwaliły po dwóch miechach Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SiAr



Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sob 11;54, 28 Lip 2007    Temat postu:

Podobny problem był poruszany na VU. Przypadkiem nie musisz trochę dłużej kręcić zanim zapalisz?
Być może powodem tej wielozawór, który przepuszcza lpg. Wtedy przy zapalaniu masz w układzie lpg i stąd taki efekt.
Z kolei u mnie w Vectrze problemem była kostka przy czujniku położenia i prędkości obrotowej wału. Ale oprócz wymienionych przez Ciebie objawów palił mi się jeszcze "check engine" oraz silnik był zmulony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaSTRZaB
Administrator


Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12;40, 28 Lip 2007    Temat postu:

Jak się pali "check engine" to komputer jest w stanie awaryjnym normalna sprawa jest to ze auto jest zmulone myślę ze można ten temat zamknąć w poniedziałek bmka będzie normalnie jeździła
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ACLomza Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin