Forum Forum ACLomza Strona Główna Forum ACLomza

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Honda Accord 2.2 coupe
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ACLomza Strona Główna -> Nasze Auta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WilloW



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 11;16, 03 Sie 2007    Temat postu: Honda Accord 2.2 coupe

witam. przedstawiam parę fotek mojej Aldony. nie które dane techniczne na końcu.

nie długo po zakupie:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

wiosenny rajd Łomży (Schell):
[link widoczny dla zalogowanych]

testy możliwości Very Happy ...i jeszcze deko obrotów do wykorzystania... Rolling Eyes :
[link widoczny dla zalogowanych]

deko wnętrza:
[link widoczny dla zalogowanych]

... i na nówkach "nóżkach" Very Happy :
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


coś o Aldonie...

auto zakupione w grudniu 2006 roku od dziadka który jeździł nią raz do roku na mazury. przebieg przy zakupie 120 tys (sprzawdzony w serwisie Hony - autentyk)
w polsce jestem 2 właścicielem.

dziadek okazał się domorosłym mechanikiem co wyszło w trakcie eksploatacji. niestety dużo muszę po nim "poprawiać".

auto jest po niewielkim dachowaniu (poprzedni właściciel) nieźle zrobiona ale i brakuje trochę do doskonałości, co prawda konstrukcja podwozia po wypadku nie tknięta ale kłopot jednak istnieje, mianowicie lewy przedni słupek jest delikatnie wepchnięty do środka (do zrobienia) oraz przednia szyba (a raczej uszczelka szyby) nie trzyma 100% szczelości, efekt złego obsadzenia przedniej szyby - pęknięcie w prawym górnym rogu (do zrobienia)

w chwili obecnej samochód stoi i czeka na naprawę - pęknięty blok skrzyni biegów - w tygodniu będzie zrobiona. - efekt mojej przejażdżki "poboczem" ponad 100km/h Confused .

ogólnie wydawałoby się, że w auto trzeba włożyć sporo gotówki ale brałem pod uwagę ten fakt i zdecydowałem, że jestem wstanie zainwestować w nią jakąś 3-4 krotną wartość auta aby zrobić z niej super autko - jest tego warta.

trochę danych technicznych:
marka - honda
model - accord LX (coupe)
wiek - 13lat
silnik 2.2
moc 148 KM
nóżki: 16x205x55 (wcześniej 15x195x65)
zasilanie - benz + gaz (gaz do wywalenia, porażka)
spalanie - gaz ok 10,5 - poza miastem , 11 - miasto, 15+ - rżnięcie
spalanie cd. - benzyna ok 8,5 - poza miastem , 10 miasto , 13,5+ rżnięcie
(myślę że relatywnie niezłe wyniki)
hak - jest (na razie niech będzie, może się przyda...)
skrzynia - automat (nieprzeszkadza aby się pościgać z niejednym w łomży Very Happy i jest całkiem przyjemna w użytkowaniu.
wypas: full oprucz skóry - klima, automat, tempomat, abs, 2poduchy, itd itp.
audio - jakiś blaupunk (kaseciak) + transmiter FM + pendrive
głośniki - jakieś są ... i to tylko z przodu bo z tyłu wyrzuciłem od razu (brzęk że ojej)

ogólnie o aucie:
subiektywnie uważam, że auto warte było swojej ceny
relatywnie bezawaryjne auto z poważnymi osiągami. (oczywicie na benzynie bo o gazie nie ma co nawet mówić), zauważalną zaletą jest napewno podwozie. jest LUXUSOWE wydawało by się że amerykańskie auto powinno mieć bardzo miękkie zawieszenie i to fakt lecz jest tak super skonstruowane, że niejeden bardzo ciasny zakręt można łykać z prędkościami grubo powyżej 120km (przetestowane) na zakręcie co prawda mocno buja ale tylko wtedy gdy robi się gwałtowne ruchy, jeśli wcześniej przemyśli się zakręt honda leci jakby miała opony z gumy do rzucia, elegancko, na prostej miękkie zawieszenie znakomicie sprawdza się na naszych "eleganckich" drogach, płynie się jak na dywanie latającym Smile

planowane zmiany:
do tej pory zakupiłem jedynie felgi (jak wyżej w opisie) + nowe opony,
zamierzam wrzucić w samochód sporo ponad 30-40 tys zł.
planowane - wnętrze - liczę na JAVA CAR DESIGN - [link widoczny dla zalogowanych]
karoseria - w zasadzie niewielki tjunink Very Happy optyczny u własnego blacharza wg własnego projektu,
audio - a w zasadzie centrum multimedialne z DVD, internet, GPS i takie tam gadżety
wydech: napewno nie będzie efetowny za to na pewno będzie efektywny,
zawieszenie - zostanie - no może wymienię na KAYABA (zobaczę jeszcze, szkoda mi tego co jest)
ciche marzenia: turbo + NOS Confused
... i jeszcze pomyślę co by w niej zmienić
auto - NIE DO SPRZEDANIA !

jakieś pytania? zapraszam
... i pozdrawiam wszytskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Gość





PostWysłany: Pią 11;19, 03 Sie 2007    Temat postu:

Ogolnie fajne autko,szkoda tylko ze to automat,ale zawsze sie przyzwyczaic mozna,jak naprawisz Hanie to wpadaj na spota
Plany masz spore patrze Cool
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zenuak



Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1436
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: xxx

PostWysłany: Pią 11;23, 03 Sie 2007    Temat postu:

fajne aautko
pamietam z rajdu
szkoda ze popsute
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WilloW



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 11;36, 03 Sie 2007    Temat postu:

...co zepsute, zawsze da się naprawić, kwestia kasy, z tym gorzej, ale spoko...
na pewno zalecę na jakiś "zlot" Very Happy
odnośnie skrzyni... zapewniam, że nie żałuję automatu... i tak zmieniam tryby kiedy chcę... lux komfort + sportowe osiągi. kręciłem ją do 6,5 tys obrotów, no problemo i przepina wyżej.

odnośnie przyzwyczajenia. 15min. Very Happy obecnie jeżdżę służbowym złotym lanosem, przez tydzień zapominałem przerzucać biegi... aż wstyd Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czacha



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 11;40, 03 Sie 2007    Temat postu:

widać, że jesteś emocjonalnie przywiązany do tego auta...
przyjemne auto, dobre wyposażenie i niezłe plany...

ja w planach zmieniłbym tylko turbo i NOS na silnik H22A7 z Accorda Type-R albo jakiś częściej spotykany np. K20A2 lub H22A1/2
wnętrze zrobiłbym jak w Accord Type-R, czyli fotele turystyczne Recaro...
zawieszenie Bilstein B6 + seryjne sprężyny
no i wydech robiony na zamówienie w El-Tecu czy innym Kwas-Mecie...


WilloW napisał:
odnośnie przyzwyczajenia. 15min. Very Happy obecnie jeżdżę służbowym złotym lanosem, przez tydzień zapominałem przerzucać biegi... aż wstyd Embarassed


hehe ja tak miałem jak ze Stanów wróciłem... i sprzęgła zapominałem wciskać


Ostatnio zmieniony przez czacha dnia Wto 12;35, 14 Sie 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Makmarc



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko/Łomża

PostWysłany: Pią 11;43, 03 Sie 2007    Temat postu:

Bryczka niczego sobie Smile Masz potężne plany, zatem czekamy na rozwój sytuacji Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WilloW



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 11;51, 03 Sie 2007    Temat postu:

tak to fakt, jestem emocjonalnie związany z autem. czaiłem się na tą konkretnie hondę kupę czasu a odnośnie planów... wiecie jak to jest. w grubej mierze zależy wszystko od kasy a z tym różnie bywa. ale plany mam ambitne i wytrwałości mam spor. ale pożyjemy zobaczymy...

osobiście nie lubię "pustki" w aucie a tylko i wyłącznie o ryku z rury mi nie zależy.

wolę powiązać przyjemne z porzytecznym.

odnośnie silnika, myślałem o wsadzeniu silnika 3.0 v6 z młodszej siostry tego samego modelu. oczywiście o RS`ach również myślałem, zobaczymy.

liczę na to, że się bliżej poznamy i będą okoliczności do wspólnej pogawędki o "ZA i PRZECIW" wszelkich przeróbek :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WilloW



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 11;55, 03 Sie 2007    Temat postu:

w zasadzie to moja 1 honda i dopiero się z nią zapoznaję. nie wiele się oriętuję co wogóle da się upchnąć pod maską i jakie są relacje między możliwościami technicznymi połączeń elementów np. silnik - skrzynia a jak mocniejszy silnik to i zawieszenie. skąplikowana sprawa. trzeba najpierw rozkminić wszelkie za i przeciw i dokładnie zapoznać się budową techniczn auta.

po cichu mażyłem nawet o silniku z NSX ale ciiiiiii bo to jeszcze nie wyszło z pod poduszki ;)


Ostatnio zmieniony przez WilloW dnia Pią 12;04, 03 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Gość





PostWysłany: Pią 12;01, 03 Sie 2007    Temat postu:

WilloW edytuj posty
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WilloW



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 12;03, 03 Sie 2007    Temat postu:

Piotrek napisał:
WilloW edytuj posty


a co w nich nie tak? popełniłem jakąś literówkę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Gość





PostWysłany: Pią 12;05, 03 Sie 2007    Temat postu:

WilloW napisał:
Piotrek napisał:
WilloW edytuj posty


a co w nich nie tak? popełniłem jakąś literówkę?


Chodzilo mi o to zebys nie pisał post pod postem tylko jak cos chcesz dopisac i jak jeszcze nikt nie odpisał na Twa odpowiedz to kilkaj na "edytuj" i dopisuj...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WilloW



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 12;07, 03 Sie 2007    Temat postu:

spoko, będę miał na uwadze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czacha



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 12;13, 03 Sie 2007    Temat postu:

WilloW napisał:
w zasadzie to moja 1 honda i dopiero się z nią zapoznaję. nie wiele się oriętuję co wogóle da się upchnąć pod maską i jakie są relacje między możliwościami technicznymi połączeń elementów np. silnik - skrzynia a jak mocniejszy silnik to i zawieszenie. skąplikowana sprawa. trzeba najpierw rozkminić wszelkie za i przeciw i dokładnie zapoznać się budową techniczn auta.

przy swapie prawie zawsze się robi hamulce i zawieszenie...


Cytat:
po cichu mażyłem nawet o silniku z NSX ale ciiiiiii bo to jeszcze nie wyszło z pod poduszki ;)

ciężko będzie Laughing
w NSX silnik był centralnie montowany, a napęd na tył...
poza tym to tak nierealny plan, że nie ma co go rozważać nawet...


BTW. fotele turystyczne Recaro są eleganckie:

np. takie:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batarki



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 12;15, 03 Sie 2007    Temat postu:

Zajefajna honda
Plany też konkret tak jak budżet więc można poszaleć
Udanych modów!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WilloW



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 12;19, 03 Sie 2007    Temat postu:

Cytat:
po cichu mażyłem nawet o silniku z NSX ale ciiiiiii bo to jeszcze nie wyszło z pod poduszki ;)

to tylko rozważania... :|

Cytat:
BTW. fotele turystyczne Recaro są eleganckie:


nie, nie. choinki nie będzie... siedzisko musi być wygodne na długie podróże. w chwili obecnej spełniają moje wymagania, zwiększę jedynie trzymanie boczne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ACLomza Strona Główna -> Nasze Auta Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin